یه دل نه صد دل عاشقم!!!

تو دیوونه رفتی...بی بهونه...هنوز رفتنتو باور ندارم!

 

لباسم بوی اشنایی میده

اره بوی اشناییه

بوی عطر توست...نمیدونستم بخندم یا

گریه کنم

فقط بو کردم مثل دیوونه ها نه یه بار

نه دوبار

چشمام رو بستمو بو کردم

عطر تورو

خواستم خودمو تو اغوشت حس کنم

اینبار شدید تر از قبل بوییدمش

اتاقم تاریک بود چشمام رو باز کردم

خبری از اغوشت نبود

نه تو بودی نه اغوشت

راستی چند روزه رفتی؟چند روزه نیستی؟

یک روز؟یک هفته؟یک ماه؟یک سال؟

خیلی وقته نیستی

حتی صدات رو هم نشنیدم

راستی تن صدات چجوری بود

الان تو کجایی؟

اصلا دلتنگی؟بیقراری؟

دلت برا کی می تپه؟

سرت به کی و چی گرم بود که منو زود فراموش کردی؟

منو مفت فروختی مفت

با چه رویی میخوای برگردی پیشم؟

با کدوم دل بیام استقبالت؟

یادته چقدر دوست داشتم؟

یادته برات میمردم؟

کاش برگردی

میبخشمت

قول میدم...

فقط برگرد...

عجب شبیه امشب...داره میسوزه چشمام...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,ساعت 19:53 توسط یه دیوونه که هنوز عاشقته...| |


Power By: LoxBlog.Com