یه دل نه صد دل عاشقم!!!

تو دیوونه رفتی...بی بهونه...هنوز رفتنتو باور ندارم!

 

             غصه نخور

    کنار امده ام با نبودنت!

خیلی که دلم بگیرد!

        گریه میکنم...

دیشب یهو دلم کودتا کرد...

تورو میخواست!

اروم به دلم گفتم خفه شو...

دوره دموکراسی گذشته...میزنم لهت میکنم!



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت15:31---12 ارديبهشت 1391
\"دنيا\"را بغل گرفتيم گفتند: امن است هيچ كاري با ما ندارد،خوابمان برد.بيدار شديم،ديديم

آبستن تمام دردهايش شده ایم





هی روزگار.....

عزیزم خوشحال میشم بمهنم سر بزنی و تبادل لینک داشته باشیم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 15:5 توسط یه دیوونه که هنوز عاشقته...| |


Power By: LoxBlog.Com