یه دل نه صد دل عاشقم!!!

تو دیوونه رفتی...بی بهونه...هنوز رفتنتو باور ندارم!

 

دلم گرفته اسمون نمیتونم گریه کنم

شکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنم

انگاری کوه غصه ها رو سینه من اومده

اخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده

 

 

دلم گرفته اسمون از خودتم خسته ترم

تو روزگار بی کسی یه عمریه دربه درم

دلم گرفته اسمون از خودتم خسته ترم

تو روزگار بی کسی یه عمریه دربه درم

 

 

حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم

من واسه اتیش زدن یه کوله بار شب بسم

 

دلم گرفته اسمون یکم منو حوصله کن

نگو که از این روزگار یه خورده کمتر گله کن

 

 

منو به بازی میگیرن عقربه های ساعتم

برگه تقویم میکنه لحظه به لحظه لعنتم

 

اهای زمین یه لحظه تو نفس نزن

نچرخ تا اروم بگیره یه ادم شکسته تن...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 19:53 توسط یه دیوونه که هنوز عاشقته...| |


Power By: LoxBlog.Com