یه دل نه صد دل عاشقم!!!

تو دیوونه رفتی...بی بهونه...هنوز رفتنتو باور ندارم!

 

من که باز دارم تو خاطرات میسوزم

یاد ظلم های گذشته سیاه کرده شب و روزم

دوست دارم یادت تو سینه واسه همیشه بمیره

تو شکست سخت عشقم دلم عبرتی بگیره

تا بفهمه توی دنیا خیلی از عشقا فریبه!

بدون تو هیچکی تو دنیا قدر تو برام

عزیز نیست

گفته بودم که نباشی میمیرم و این عجیب نیست

لحظه ها میگذرند اروم اما این همیشگی نیست

تو میری منم به یادت میمونم با چشمای خیس

...

حالا من تنها تنهام تنها تنهامو بی تو هیچم

توی شبهامو مینویسم بی تو میمیره دلم

تا ابد چشم به راتم تو چشام بغض و ماتم

تا همیشه من پا به پاتم بی تو داغونه دلم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:58 توسط یه دیوونه که هنوز عاشقته...| |


Power By: LoxBlog.Com